WHICH PIECE IS YOUR FAVORITE?


UPPDATERING: 2012-09-05
VINNAREN ÄR DRAGEN! Grattis till Maria Karlsson (du har fått mail). Ny tävling inom kort! Ett stort tack till alla deltagande.
 
 
En ny tävling är nu igång och denna gång har du chans att vinna ditt favoritsmycke från Itemsbyjohanna.se
Tävlingsreglerna är i vanlig ordning väldigt enkla!
 
1. Gilla oss på Facebook (direktlänk --> HÄR)
2. Skriv en kommentar i detta inlägg om vilket som är ditt favoritsmycke från Itemsbyjohanna.se och varför du vill vinna det!
 
♡ En extra gåva skickas med om du skriver om tävlingen i din blogg eller på Instagram! Lämna en länk till ditt inlägg tillsammans med din kommentar i detta inlägg!
 
Tävlingen avslutas 2012-09-02
 
Lycka till!
/ Johanna
 
 
A new competition is now up and running and this time you have the chance to win your favorite jewelery from Itemsbyjohanna.seThe rules are as usual very simple!

1. Like us on Facebook (direct link -> HERE)
2. Write a comment in this post what your favorite piece from Itemsbyjohanna.se and why you want to win it!
 
♡ You will get an extra gift if you write about the contest in your blog or on Instagram! Leave a link to your post with your comment in this post!

The competition ends 2012-09-02

Good Luck!
/ Johanna
 
DON'T MISS THIS!
UPCOMING NEWS WEEK, IN OUR SHOP NEXT WEEK (36).
 

 
 
 
Kommentarer (7) | Permalänk

Veronica Nilsson (2012-08-27 21:19:49)

En vacker lila skyddsängel skulle mer än gärna få pryda min kropp.


Camilla Bergström (2012-08-27 21:31:21)

Gillar redan och delar på FB och i min blogg.
Älskar smycken i silver och älskar mina barn (ungdomar)så jag skulle vilja ha dessa namnbrickor i silver med Madeleine och Adam ingraverat. Skulle bli så glad!
http://millanb.dinstudio.se/blog_1_27.html


Emilia (2012-08-27 22:44:23)

Jag tycker jättemycket om Good Karma armbandet! Det är feminint och diskret och funkar utmärkt till vardags, samtidigt som det även går bra ihop med vilken party-outfit som helst! Dessutom får man något fint att tänka på varje gång man har det på sig. Det ultimata smycket att ha hemma!

Min instagram: EmHyden


Mia Häyrinen (2012-08-28 08:33:10)

Tuff choice, but this is my favourite:
http://www.itemsbyjohanna.se/en/necklace/turkquoise-indonesian-necklace
It's edgy,but still feminine,like me :):)


Mahshad Ashrafi (2012-08-28 10:47:11)

Hej Johanna! Jag har gillat din sida på facebook :)

Mitt favoritsmycke är helt klart "Armlänk lycko-guldtand"!

Jag studerar till tandläkare och till vardags använder jag aldrig smycken för att jag aldrig har kännt att det passar mig riktigt. Men denna tand får stolt pryda min arm varje dag!
Den är så JAG och jag är så kär!


Jenny (2012-08-29 10:39:50)

Jag gillar färgglada triangelörhängena. Jag har precis flyttat hemmifrån och har just nu inte råd med annat än mat och är i behov utav smycken. Jag gillar dessa för att de skulle piffa upp en svart och tråkig outfit perfekt i vinter.


Maria Karlsson (2012-09-01 01:11:38)

Hej Johanna! Har gillat din sida på facebook nu :)

Smycket jag skulle vilja vinna är "litet korshalsband" eftersom det är stilrent och enkelt och jag är en person som inte brukar använda så mycket smycken till vardags så den skulle passa mig perfekt då den är väldigt diskret men väldigt fint.
Kram Maria


Skriv en kommentar
Publiceras ej