TACK!


Jag vet inte hur man gör en lång historia kort, men jag vill börja med att säga TACK.

Tack till alla er som följt, stöttat och fört Items by Johanna högre upp och längre fram, utan Er hade jag aldrig haft möjlighet att driva företaget under denna tid! Tack till alla er som har inspirerat mig, alla stora samarbeten och fantastiska resultat som jag uppnått.

Jag har älskat varje sekund av min tid med företaget. Även i de jobbiga stunderna så har jag känt enorm kärlek för det här. Jag är stolt över vad jag skapat och även om resan ibland har varit krånglig, tuff och hård så har jag fått så mycket kunskap och glädje av att arbeta med något som ligger mig så varmt om hjärtat.

Nu överlämnar jag företaget till Sofia, en tjej med stort hjärta och enormt engagemang, hon kommer driva företaget till skyarna och jag står här bredvid och hejar på!

Shopen öppnar inom kort igen, fylld med nya spännande smycken och andra produkter, så håll utkik här på Facebook och på Instagram för uppdateringar, NYA Items by Johanna är något ni inte får missa!

Kram från en väldigt glad och stolt Johanna

 

 
Kommentarer (0) | Permalänk
Skriv en kommentar
Publiceras ej