VICTORIA TÖRNEGREN


 
Jag vet inte hur många bloggar ni följer (och hur ofta ni läser dem), men jag har en lista med bloggar som jag besöker dagligen, och känlsan som uppstår när jag ser ett inlägg med produkter från min shop, är obeskrivlig.
Jag blir så så så glad! 
 
Den här gången är det snyggingen Victoria Törnegren som visar upp 2 triangelhalsband från Items by Johanna i sin blogg!
 
Tack Victoria!
 

Halsbanden hittar du HÄR och HÄR.
 
____________________________________________________________________________________________
 
I do not know how many blogs you follow (and how often you read them), but I have a list of blogs that I visit daily, and the feeling that occurs when I see a post with products from my shop, is indescribable.
It makes me so so so happy!

This time it is the beautiful girl Victoria Törngren that showes two triangle necklace from Items by Johanna in her blog!

Thank you Victoria!
Kommentarer (0) | Permalänk
Skriv en kommentar
Publiceras ej